Nudim:
- MNRI® Metoda integracije refleksov po dr. Masgutovi
- Neurotaktilna integracija
- Integracija vidnih in slušnih refleksov
- Integracija arhetipnih refleksnih gibanj
- Integracija posturalnih in dinamičnih refleksov 1 in 2. del
- Neurostrukturalna integracija
- Integracija dihalnih refleksov
- Izkušnje dela z otroki z motnjami avtističnega spektra in drugimi posebnimi potrebami
- Uporaba gledališke pedagogike pri učenju
- Organizacija učenja in podpora otroku in staršem
- Kamišibaj
Sem Tina Grošelj. Po izobrazbi sem magistrica profesorica specialne in rehabilitacijske pedagogike. Nekaj mesecev (nadomeščanje bolniške odsotnosti) sem bila zaposlena na redni osnovni šoli v Dobu pri Domžalah kot izvajalka dodatne strokovne pomoči, nato pa šest let na Zavodu za gluhe in naglušne v Ljubljani, od tega tri leta v kombiniranem oddelku. Dve leti sem poučevala v prilagojenem izobraževalnem programu devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom, nato pa štiri leta v prilagojenem izobraževalnem programu devetletne osnovne šole z enakovrednim izobrazbenim standardom za otroke z avtističnimi motnjami. V vseh letih sem bila tudi razrednik. Od jeseni 2022 naprej pa sem zaposlena v vrtcu Mladi rod kot izvajalka zgodnje obravnave in dodatne strokovne pomoči.
Od oktobra 2022 pa tudi pogodbeno izvajam individualne terapije v Rehabilitacijskem centru Hrastar. Vsako področje ima svoje specifike, zato mi moja poklicna pot daje veliko raznolikih izkušenj, predvsem pa mi omogoča širše razumevanje slovenskega izobraževalnega sistema, družbenega odnosa do različnih posebnih potreb in izzivov, s katerimi se v naši vertikali izobraževanja soočajo otroci s (prepoznanimi in neprepoznanimi) posebnimi potrebami ter njihovi starši, pa tudi strokovni delavci.
Zelo rada ustvarjam na različne načine. V svojih osnovnošolskih letih sem obiskovala glasbeno šolo klavirja in skavte - ti so mi blizu še danes, čeprav nisem več aktivna. Od malega pojem v različnih zborih, trenutno v mešanem župnijskem zboru. Nekaj let sem se v glasbeni šoli učila tudi solopetja. V župniji sem organistka, do jeseni 2023 pa sem 14 let vodila tudi otroški pevski zborček, s katerim sem v svojih najstniških letih dobila prvo priložnost za res odgovorno delo z mladimi. Z možem obiskujeva tudi zakonsko skupino. Če primerjam svoje spomine s sedanjimi izkušnjami menim, da se potrebe, funkcioniranje in zanimanje generacij glede na pretekla leta spreminjajo. Zato vsa leta svojega dela iščem pristope, ki mi omogočajo, da se otrokom približam na njim ustrezen način.
Tekom preteklih let sem začela aktivno raziskovat gledališko pedagogiko. Posebno blizu mi je oblika gledališča, ki se imenuje kamišibaj. Vključujem ga tudi v svoje delo z otroki in raziskujem obogatitve pedagoškega dela. Leta 2022 sem na 10. slovenskem festivalu kamišibaj gledališča v Črnomlju za kamišibaj Kako je gospod grof podaljšal dan prejela posebno nagrado za terapevtski doprinos in zlato priznanje. Rada rišem, kar lahko uresničujem pri pripravi svojih predstav. Od nekdaj imam precej veliko tremo pred javnim nastopanjem, ki pa jo s kamišibajem premagujem, treniram soočanje z njo, hkrati pa s tem lažje razumem in se vživim v doživljanje otrok s podobnimi izkušnjami. Poleg ustvarjanja se rada ukvarjam tudi s peko sladic in s športom - najraje s pohodništvom po naši prelepi Sloveniji, kolesarjenjem, pozimi pa tudi drsanjem in tekom na smučeh. Zelo dobro se počutim v gozdu, v gorah in ob vodi.
V veliko sprostitev mi je tudi delo na vrtu skupaj z domačimi. Vrtnarjenje je celoletni projekt ter zahteva veliko časa in znanja, zato sem zelo hvaležna, da to znanje z možem prejemava od mojih staršev. Imamo tudi osličke, ob katerih lahko treniram lastno umirjenost in nadzor nad svojim telesom, saj živali le tako zaupajo in upoštevajo tvoja pričakovanja.
Ko sem iskala nove načine za delo z otroki, sem naletela na MNRI. Tekom procesa MNRI izobraževanj sem najprej našla odgovore na določena vprašanja odkod izzivi, zakaj se pojavljajo, od kje izvirajo in kako si lahko pomagamo. V enakem obdobju, kot sem se vključila v izobraževanja, sem se začela učiti tudi pravilne tehnike plavanja. Treningi mi dajejo dodaten vpogled v to, kako deluje moje telo, kako se spreminja koordinacija, orientiranost, kako drugače zaznavam dele telesa in bolj učinkovito izvedem gibe. Ker sama opažam napredek, učinek pri sebi in otrocih, ki so obravnavani, zares verjamem v učinkovitost terapij.
Izobraževanja s terapevtskega področja:
- MNRI Integracija posturalnih in dimaničnih refleksov, 32 ur, 30. september - 3. oktober 2023, Pamela Curlee, Avevita, Zabreznica
- MNRI Hitro okrevanje po stresu in post travmatski stresni motnji (PTSD) zaradi poplav, 1,5 ure, 25. avgust 2023, dr. Svetlana Masgutova, Avevita, Zabreznica
- MNRI Integracija dihalnih refleksov, 24 ur, 25. – 27. avgust 2023, dr. Svetlana Masgutova in dr. Nelli Akhmatova, Avevita, Zabreznica
- MNRI Integracija orofacialnih refleksov, 1. stopnja, 24 ur, 12. - 14. maj 2023, Helena Björelius, online
- MNRI Integracija vseživljenjskih refleksov, 32 ur, 13. - 16. april 2023, Theresa Fischer, Avevita, Zabreznica
- MNRI IPET Integracija arhetipnih gibanj, 32 ur, 10. - 12. april 2023, Theresa Fischer, Avevita, Zabreznica
- MNRI Neurostrukturalna integracija; 32 ur, 28. - 31. avgust 2022, Trina Deiss, Avevita, Zabreznica
- MNRI Integracija vidnih in slušnih refleksov; 24 ur, 17. - 19. julij 2022, dr. Leah Right, online tečaj
- MNRI Integracija arhetipnih refleksnih gibanj; 24 ur, 25. - 27. avgust 2021, Teresa Busz, Avevita, Zabreznica
- MNRI Integracija posturalnih in dinamičnih refleksov 2. del; 14 ur, 27. in 28. januar 2021, Trina Deiss, online tečaj
- MNRI Integracija posturalnih in dinamičnih refleksov 1. del; 18 ur, 11. - 13. december 2020, Pamela Curlee, online tečaj
- MNRI Neurotaktilna integracija; 16 ur, 11. in 12. september 2020, Marjeta Krejči Hrastar, Ljubljana
Ostala izobraževanja:
- 2023 Bal-A-Vis-X; 11. - 12. marec 2023, Meta Bizjak Eržen, Avevita, Zabreznica
- 2023 Vpliv gibanja na razvoj in učenje otrok, DKPS (Marjeta Krejči Hrastar, Tatjana Jakovljević) januar 2023
- 2022 Objava strokovnega članka v strokovno informativni reviji Cogito, št. 15 z naslovom Me razumeš 1, 2, 3 (recenzija strokovnega gradiva)
- 2022 10. mednarodna konferenca gledališke pedagogike Ustvarjalni, inovativni in vključujoči, TAKA TUKA in JSKD - udeležba z referatom
- 2022 Otroci z jezikovnimi težavami v vrtcu in šoli, Zavod za gluhe in naglušne
- 2021 9. medanrodna konferenca gledališke pedagogike Vključi se, vključim vse, TAKA TUKA in JSKD - udeležba z referatom
- 2021 Seminar Od čačke do črke, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
- 2021 16. mednarodna konferenca Rakičan Ekologija za boljši jutri - udeležba z referatom
- 2020 15. medanrodna konferenca Rakičan Prehrana, gibanje in zdravje - udeležba z referatom
- 2020 10. mednarodna konferenca EDUvision 2020, Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo - udeležba z referatom
- 2019 10. medanrodna konferenca Rakičan Prehrana, gibanje in zdravje - udeležba z referatom
- 2019 Medanrodna konferenca Periodni sistem - včeraj, danes, jutri, UL, Pedagoška fakulteta - udeležba z referatom
- 2019 1. nacionalna konferenca Učitelj učitelju učitelj, UL, Pedagoška fakulteta - udeležba z referatom
- 2019 8. mednarodna konferenca gledliške pedagogike Moč sporazumevanja, TAKA TUKA in JSKD - udeležba z referatom
- 2018 7. mednarodna konferenca gledališke pedagogike Radovednost in ustvarjalnost v izobraževanju, TAKA TUKA in JSKD - udeležba z referatom
- 2018 Poletne gledališke delavnice: Soočanje z nevihto, delavnica gledališke pedagogike, JSKD
- 2018 Izvedba strokovnega predavanja z naslovom Kamišibaj kot didaktično sredstvo v knjigarni in trgovinici Zebra Gre Na Luno
- 2018 Joj, moj glas, Center za komunikacijo, sluh in govor Portorož
- 2018 Slovenski znakovni jezik - 3. stopnja, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
- 2018 Mednarodni simpozij Umetnost kamišibaja: Beseda podobe in podoba beseda, SLOGI in Društvo Zapik
- 2018 Gledališče v šoli: priložnost in izziv za umetnika, učitelja in učence, SLOGI
- 2018 Spektroavtistična motnja in pridružena motnja senzorne integracije, Zavod Modri december
- 2017 6. raziskovalni tabor mejnih gledaliških umetnosti: Kreativni modeli komunikacije kamišibaja na Bistrici pri Črnomlju, Društvo Zapik, pod strokovnim vodstvom dr. Zlatka Bastašiča
- 2017 Gledališka pedagogika, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana: strokovna delavnica pod strokovnim vodenjem Chrisa Cooperja
- 2017 1. mednarodna konferenca z naslovom Umetnost pri delu z otroki s posebnimi potrebami, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
- 2017 Drugačen. Si za?, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
- 2017 Kamišibaj gledališče, Študijski center JSKD
- 2017 Slovenski znakovni jezik - 2. stopnja, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
- 2017 Slovenski znakovni jezik - 1. stopnja, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
- 2017 Razvijanje čustvenih spretnosti, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
- 2017 Team Teach, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
- 2017 6. mednarodna konferenca gledališke pedagogike Umetnosti učenja, TAKA TUKA in Študijski center JSKD
- 2017 Improvizacijsko gledlaišče v šoli - nadaljevalna delavnica, Študijski center JSKD
- 2015 Angleščina in disleksija, Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
- 2015 Sodelovanje in podpora izobraževanju nadarjenih, Univerza v Ljubljani